2009. augusztus 25., kedd

Debrecen 3. - Állatkerti séta

Sajna még mindig nem fejeztem be a mostanság elkezdett ékszereimből semmit. Meg kellene már tanulnom, hogy addig amíg nem készülök el valamivel, nem fogok bele újba...
Addig is, állatkertben jártunk, megmutatom hát Nektek! :)


Rengeteget fotóztam, de lehetetlen lenne mindet feltölteni, így szemezgettem belőlük:

Egy kis kecske Eszternek! :)

A leopárd, akit abszolút nem érdekeltünk, hiába kapálóztunk, kurjongattunk neki...

Lámaanyuka és csemete. Biztonság, szeretet, nyugalom.

A patásokat nagyon szerettük, és ők is minket...

...vagy a Zoo csemegét??? :D

A zebra is nagy zabás!

A teknős pedig gusztustalanul csámcsog... :)

A zsirikkel jót dumáltunk! Roppant barátságos népség!

3 megjegyzés:

bubble írta...

Imádom ezt a Debrecen sorozatot ;)

A zsiráf szemből annnnnnnyira cukiiiii :)

helen írta...

Köszi a fotókat :) A többit is feltehetnéd valahova... pl. ideje lenne beizzítani a picasadat :)

http://picasaweb.google.hu/home

Orsi írta...

Juci! A zsiráf nekem is az egyik kedvencem, de hiányoltam pl. az elefántot. Sebaj, tervezünk átruccani Nyíregyházára a Vadasparkba, úgy hallottam arra egy nap is kevés, majd onnan is hozok fotókat! :)
Éva! Köszi az ötletet, teljesen igazad van, rajta leszek a témán hamarosan!