2009. augusztus 23., vasárnap

Debrecen 2. - A Virágkarnevál

Arra gondoltam, hogy debreceni lévén illene írnom és képeket mutatnom az év egyik nagy eseményéről nálunk...


...a Virágkarneválról...

...és az esti tüzijátékról.

Aztán úgy alakult, hogy idén egy családi összejövetel miatt lemaradtam az egészről, ami számomra nem volt akkora katasztrófa, hisz már nagyon sokszor részt vettem ezeken a rendezvényeken. Viszont aki mégis szívesen látna pár képet a Virágkarneválról, azok kukkantsanak be Jucihoz! :) Jó szórakozást!

2 megjegyzés:

bubble írta...

Köszi az ajánlást :)
A Te képeid a tavalyiról vannak? Mert az a templom az nagyon szép lett:)
Jaj, remélem jövőre is eljutok. Most Debrecen lázban égek :)

Bejus írta...

Szia Orsina!

Váá de irigyellek. Debrecen valóban nagyon szép, bár én még csak képről láttam. Jó volna eljutni jövőre. :)

Nézz be hozzám, meghívtalak egy kis játékra! :)

Köszi
Bejus