2009. december 7., hétfő

Kíváncsi játék

Biztos sokakat érdekel, hogy mások vajon milyen közegben fűzik az ékszereiket, esetleg hol tárolják azokat, vagy a gyöngyeiket, legalábbis én mindig örültem, ha valaki olyan fotót mutatott magáról, amikor épp fűz, vagy megmutatta az ékszeres dobozát, gyöngyeit ... stb. Ezzel egy kicsit betekintést engedett mások számára az ő alkotói szférájába, és valahogy valóságosabbá, "megfoghatóbbá" vált ezáltal. Szeretnék egy vidám kis játékot elindítani (szigorúan azok számára, akik vevők az ilyesmire), kezdve azzal, hogy megmutatom az én "alkotóműhelyemet", és kezdésnek kíváncsi lennék mondjuk a Zeráéra és a Mayáéra. (Persze felsorolhatnám itt az összes gyöngyös nevét...)


Ez az én kis gyöngyös asztalkám (látszik, hogy rendmániás vagyok...), itt tárolom a kincseimet, szerszámaimat, az összeválogatott fűznivalókat ... stb. Fűzni viszont mindig az ágyamon szoktam (ami szemben van az asztalkával, hogy jól rálássak mindenre), nekem ott kényelmes.


Ez pedig az ékszertartó nemistudomminekhívjamom :) (én eszkábáltam). Persze ezen csak azokat az ékszereket tartom, ami az enyém. Indulás előtt csak lekapom innen ami kell és feldobom magamra! :)

11 megjegyzés:

Zöldgyöngy írta...

Köszi az invitálást! :) Nem ígérem, hogy gyorsan továbbadom a játékot, de amint tudok, fényképezek (és rendet teszek a gyöngyeim között...)!!! Nagyon tetszik az "alkotóműhelyed" és ékszertartód, valóban szép rendben van minden, elismerésem! ;)

Belinda írta...

Csudijó ötlet! :) Tessék mondani, szigorúan csak gyöngyösök vehetnek részt, vagy más hobbit űzők is bemerészkedhetnek a játékba?

Belinda írta...

Csudijó ötlet! Tessék mondani, más hobbit űzők is bemerészkedhetnek, vagy csak gyöngyösöknek van fenntartva a játék? :)

Maya írta...

De jól néz ki a te gyöngyös asztalkád, az enyém nem ilyen rendezett, de szívesen megmutatom. Köszi, hogy rám gondoltál!

Orsi írta...

Szívesen!
Belinda! Természetesen örülnék, ha más alkotók bázisát is láthatnám, szóval ezt most vedd invitálásnak, és mindenki vegye annak, akinek van kedve megmutatni!

Petra írta...

Már régóta égetett a kíváncsiság, hogy milyen lehet mások gyöngyös műhelye. Szerintem nagyon jó ötlet volt elkezdeni a játékot, kíváncsian várom a többiek fényképeit is. :)

Belinda írta...

Bocsánat! Nem bolondultam meg, bolondultam meg és mondok mindent kétszer, mondok mindent kétszer :), csak a "megjegyzés" kissé kiismerhetetlen időnként. Köszönöm a megtisztelő meghívást, rögtön fotózok, amint lesz rá elegendő időm :/

Orsi írta...

:D Ne aggódj, én is jártam már így!

Méri írta...

Klassz az ötlet a megmutiról, én is szívesen csatlakoznék! És főleg kíváncsi vagyok mások mágikus műhelyére!

Babra írta...

Dejó képek! Télleg micsoda rend van nálad! És az ékszertartó az nagyon klassz, midnen jól szem előtt van!!

Orsi írta...

Köszi! Nagyon egyszerű volt elkészíteni, csak egy bambusz tányéralátét kellett hozzá, egy Ikeás tükör, néhány hurkapálca és csavarok, kampók (no meg valaki, aki tud fúrni...).