2010. február 25., csütörtök

Díj és kérdés

Kataanyától kaptam ezt a díjat, köszönöm szépen!

A játékot Nóri indította el. Aranyos kis játék. Kíváncsi, milyenek a hétköznapjaink, mivel foglalkozunk, mi a (leendő) hivatásunk?
Erről kell egy kis beszámolót készíteni és egy kis apróságot ami a szakmánkra leginkább jellemző. A díjat pedig tovább kell adni!

Nos, az eredeti szakmám szerint vizuális nevelés (vagyis rajz :)) tanár vagyok, viszont jelenleg az életem ezen része kérdésekkel teli és válaszutak előtt állok (a döntés sohasem volt az erősségem...). Épp ezért sajnos nem tudok teljes mértékben eleget tenni a feladatnak, mert még én sem tudom mi leszek, ha nagy leszek, de ha megtudom, ígérem megírom! :) A hétköznapjaim egyébként tanulással (jogsi, tanfolyam és még gondolkodom egy második tanfolyamon is, de hogy mik ezek, az legyen egyenlőre az én titkom) és gyöngyözéssel telnek jelenleg.

A díjat és a kérdést továbbadnám Bandreának, hátha Ő jobban meg tud felelni a feladatnak, mint én! :)

1 megjegyzés:

Bandrea's Beads írta...

Szia Orsi!
Köszi!!! Megpróbálok jól teljesíteni:))))))