2010. február 1., hétfő

Egy díj, egy kérdés

Díjat kaptam Ilkától, melyet nagyon szépen köszönök!!!

Valamint teljesen más téma, de lenne egy kérdésem Hozzátok! Néhol már-már viták alakultak ki a PIF-fel kapcsolatban. Én úgy tudom, (mert mindenhol, ahol már játszottak ezzel a játékkal azt olvasom), hogy 3 emberhez kell jelentkezni (ami egyébként a hivatalos szabályleírásban sajna nincs benne) és ezután meghirdetve a játékot 3 embernek kell ajándékot készíteni. Sok helyen viszont (főleg azoknál, akik mostanság csatlakoztak be a játékba), azt olvasom, hogy ahány helyre jelentkezel, annyiszor 3 embernek kell ajándékot küldeni. Én nem így tudom, de légyszi, akik már túlestek ezen a játékon (tudom, hogy sokan nem pozitív élményekkel sajnos), írjátok már meg, hogy hogy is van ez! Én tudom rosszul vagy sem? Köszönöm előre is!

5 megjegyzés:

Babra írta...

Gratula a díjhoz! A PIFnél meg 3 emberhez kell jelentkezni, és 3 helyre készíteni ajándékot. Így lesz egyenlő a csere:) Szerintem:D

Zöldgyöngy írta...

Gartula és köszi, hogy te is érdeklődsz!!! :) Babra véleménye (ami egyben a tiéd is, úgy gondolom) tiszta sor, 3at kapsz, 3at adsz. Az a gond, hogy ezt a részt -ha benne volt vmikor a szabályban- vki vhol elhagyta... Ezért úgy hiszem mindig lesznek eltérő vélemények ezt illetően...:( A stafétajáték pl. sokkal jobb! :)

Méri írta...

Igen, 3 jelentkezés 3 ajándék, így korrekt.Valóban a szabály nem egyértelmű, de így logikus.
GRT a díjadhoz!

Orsi írta...

Köszönöm szépen a megerősítéseket!

Dzsu írta...

Gratula a díjhoz:))