2011. április 24., vasárnap

Tavirózsás album és Hóvirág minta

Sokan fordultatok már hozzám, hogy segítsek a különböző Tavirózsák elkészítésében, és én eddig mindig igyekeztem is legjobb tudásom szerint leírni a fűzésmenetet, amennyire tudtam. Nagyon örülök, hogy meg tudtátok ez alapján fűzni, sőt volt olyan is, aki teljes mértékben képről valósította meg.
Létrehoztam egy albumot, melyekben ezeket a virágokat tekinthetitek meg (és nem csak a Tavirózsát, de a Hóvirágot és a Mikulásvirágot is). Remélem senki nem fog megharagudni, hogy kölcsönvettem a fotóját és beletettem (ha mégis, írjon nyugodtan és leveszem). Az album biztosan nem teljes, akiét esetleg véletlenül kifelejtettem, írjon, és beleteszem, meg majd én is fogom figyelgetni.
Itt található:

Köszönöm Nektek még egyszer!
Hálából (és mert többen kértétek :)) lefotó
ztam a Hóvirág fűzési menetét (köszönöm Mayának a profi fotóapparátust, amit kölcsönadott nekem hozzá!), és mintává szerkesztettem, melyet itt találtok meg:

Nem mondom, hogy tökéletes lett, de azért remélem érthető és megvalósítható, ha valami mégsem, akkor írjatok!
Ez alapján elkészíthető a 4 szirmú változat is, sőt, Timi nemrég 5 szirmút fűzött, ha pedig a szögletesebb változatot szeretnétek, akkor a Disamare-féle Lucky-t kell megfűznötök alapnak (amely Ann Benson Triangle mintája alapján készült).
Használjátok egészséggel és remélem, hogy idővel még több fotó fogja gazdagítani az albumot! :)
Ja, és Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Mindenkinek!

124 megjegyzés:

enigma írta...

igazán nagylelkű dolog tőled, hogy ennyi energiát fektettél a mintakészítésbe önzetlenül, mások örömére...nagyon köszönöm a mintát, szép, tavaszi alkotós napokat kívánok :)
Kriszti

Zsuuu írta...

Valami csodálatos ez az ékszer, nagyon szépen köszönöm a mintát! :)

Kritti írta...

Csodálatos ez a minta!!!
Nagyon köszönöm, hogy megajándékoztál vele minket!

Las Cositas de Lyra írta...

Thanks for the schema, you are very generous sharing this beautiful design with us.
Greetings!!!
Lyra

hnelivia írta...

Drága vagy, hogy egy ilyen szuper mintát közkinccsé tettél! Már egy ideje ácsingóztam utána! :D Nagyon szépek a minta képei is! Gratulálok Neked!

Krisztina írta...

Csodálatos ajándékot hozott a nyuszi a te személyedben. Érthető, klassz mintaleírást készítettel erről a csodálatos ékszerről.

Köszönöm szépen, és kellemes ünnepeket neked is!

Tímel írta...

Nagyon szépen köszönöm a mintát:)

Las Creaciones de Boricua írta...

Thank you!!!!!!! It's beautiuful!!!
Happy Easter!!!!!!!!!!

Bandrea's Beads írta...

Köszönöm szépen!!! Fantasztikus vagy!!! Igaz én egy ilyen általad készített gyönyörűségnek a boldog tulajdonosa vagyok!!! Puszi!!!

cl írta...

thank you very much !!

Gabessz írta...

Hálás köszönet az útmutatásért! Számomra ez nagy segítség mert én még hasonló ékszert nem készítettem, de ezek után biztosan kipróbálom!

Liza írta...

Nagy-nagy köszönet!

MickTaylor írta...

Tiszteletreméltó ez a dolog Tőled!
Le a kalappal!

Áldott,békés húsvéti ünnepeket kívánok Neked is!

Cinzia írta...

grazie per lo schema,sei molto gentile!!
quando lo faccio,ti mando la foto!

Berjo írta...

Ennél szebb húsvéti ajándékot nem is kaphattam volna!Köszönöm neked!!! Áldott ünnepeket!

Erika írta...

Köszönöm szépen a szuper mintát!!

Unknown írta...

Köszi szépen, én is már régóta nézegetem mert nagyon tettszik!
Kellemes ünepeket!!!

Eveline írta...

Many thanks!!!!!!!!!!!!!

Magdi írta...

Óóóóóó micsoda nagylelkűségre vall ez az ajándék!!! Hálás köszönet érte!!! Már régóta csak nézegetem ezt a gyönyörűséget és csak áhítoztam rá! Most itt a lehetőség a megfűzésére, még egyszer köszönöm szépen!!!

Évi írta...

Midig is csodáltam a virágaidat!Gyönyörűek egytől egyig!Nagyon szépen köszönöm!A világért sem hagyom ki!

Kiss Antalné írta...

Határtalan a nagylelkűséged Orsi!
Köszönöm szépen!

Szilmarilla írta...

Nagyon szép ékszert találtál ki és köszönöm, hogy megosztottad a mintáját! Szép nyusziajándék!

Szilmarilla írta...

Nagyon klassz mintát alkottál, köszönöm, hogy megosztottad! Szép nyusziajándék!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Juj, először is köszönöm, hogy az én mikulásvirágomat is betetted az albumba! Másodszor a mintát köszönöm, feltétlen ki szeretném próbálni! Nagyon jó mintákat készítesz, gratulálok!

Ági írta...

óóó, ott az enyém is :))) köszönöm a csodaszép mintát, biztosan rengeteg munkád lehetett benne. egyszer remélem a közeljövőben sor kerül a hóvirágodra is :)
puszillaaaak :)

LecreazionidiCri írta...

Thank you for this pattern. It will realize immediately Cristina

LUJZA Gyöngyei írta...

Orsi, nagyon drága vagy, hogy megosztottad velünk ezt a csodaszép mintát! Imádom a Te csupa ezüst változatodat, annak ellenére, hogy nem vagyok oda a virágmintás ékszerekért. Azt hiszem, ezt nekem is meg kell majd fűznöm! Én is kívánok Neked és családodnak nagyon kellemes Húsvétot! Puszi, Alíz

Keka írta...

Csodaszép az album,köszi hogy az enyémet is beletetted!Köszi a mintát is,látva az albumot még fűzök párat az ezüst fekete variáció nagyon tetszik.
Londonban nem fűztél semmit 2 hétig?Kíváncsi vagyok az élménybeszámolódra remélem szombaton mesélsz majd!

gabi írta...

Köszi a mintát és köszi, hogy beraktál a képekhez!

Orsi írta...

Nagyon-nagyon szívesen! :)
Kati, nem fűztem Londonban, nem is vittem magammal semmi fűznivalót sem, mert direkt ki akartam kicsit kapcsolni, van egy kis alkotói válságom most, de lassan talán már túl leszek rajta. Egyébként időm sem nagyon lett volna, meg a városra akartam koncentrálni. Majd szombaton mesélek! :)

Mosolyrend Évi :) írta...

Vidám locsolós napot kívánok .)
Köszönöm szépen a mintát!
Nagyon ügyes és preciz vagy!

black írta...

Gracias,gracias,gracias....

POÉ írta...

Gyönyörű szép, hálás köszönet a nagyszerű mintáért !!!

Vc írta...

Muchas gracias

kandy írta...

Drága kicsi csillag! Most már biztos, hogy te is tündérből vagy!!!
Köszönöm szépen! (Bárcsak megfűzni is merném!)

Alma írta...

Nagyon szép minta- köszönet érte!

Maya írta...

Orsika, csodákat művelsz a fantáziáddal és az, hogy megosztod velünk a tökéletesített végeredményt, nagyon önzetlen tőled! Szerintem most sok-sok gyöngyös lánynak nagy örömöt szereztél :) Köszönjük!!!
Az album szuper ötlet, olyan jó látni, hogy milyen sokat megfűztük már, ezután meg szerintem rohamosan növekedni fog a Hóvirágok, Tavirózsák és a Mikulásvirágok száma :)

ePulido írta...

graciaaaaaaas!!! es preciosa :D

Ngoc Dieu írta...

very nice,

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon klassz, Orsi, köszönöm szépen!!! Puszi. Tündrüs

xor írta...

Fú hát ezt nem hiszem el:) Komoly ihlethiánnyal küzdök, de ehhez most télleg megjött a kedvem:) Lehet belevágok! Köszi köszi a fáradozásodat!

Babra írta...

Hát igen, ez a párom gmailprofilja volt:)

Tímea írta...

Köszönöm szépen ezt a csodálatos mintát!!!

Panka gyöngye írta...

Köszi a mintát Orsina!Biztos vagyok benne,hogy sok csodás hóvirág születik,ennek a mintának a segítségével:)

Ildikó írta...

Csodálatos ez a minta!!!
Nagyon köszönöm!

Csapó Krisztina írta...

Éppen a minap nézegettem a csodás hóvirágaid. El is döntöttem, hogy készítek valami hasonlót....köszönöm szépen, hogy megleptél minket a mintával, így sokkal de sokkal könnyebb dolgom lesz.:D Profi a leírás! Köszi!!!!!!!!!!

Lerika írta...

Nagyon köszönjük ezt a profi mintát!!!!:-))))))

Adrienn Lukacs írta...

Jaj, de jó, köszönjük szépen!!!!

Blacklady írta...

Hi Orsi,
thank you....its very very beautiful.
greetings
karin

Elebijoux írta...

grazie... mille

Helma írta...

Kedves Orsi!
Én is köszönöm szépen a mintát, nem semmi munkád lehet benne. Nagyon szépséges. És a kész alkotások is.
Remélem jól érezted magad Londonban, további napsütéses tavaszt kívánok!
Anita

Piky73 írta...

Drága Orsi, szerintem fantasztikus lett a leírásod, s én hamarosan biztosan bővíteni fogom albumod, hisz nagyon imádom a Tavirózsádat :) Millió hála a mintáért, s remélem mind a Húsvétod, mind a londoni utad fantasztikusra sikeredett! Sok puszi, Niki

Tündigyöngy írta...

Hát, Orsi! Nagyon, nagy meglepetést szereztél nekem ezzel a mintával!!!!
Hálásan köszönöm!!:))

Timi írta...

Orsi!!!!!! Annyira nagylelkű vagy! Köszönjük szépen ezt a csodás mintát! Az album pedig fantasztikus ötlet! Biztos vagyok benne, hogy mindenki benne akar majd lenni! A TE csodáidat nem akarod beletenni? Hiányolom a Mikulás-ajándékom! Meg a többit is :D

Vadnainé Almási Mária írta...

Orsi, fantasztikus ez a gyűjtemény, hát még a minta!!!
Már rég kinéztem, ezután biztos, hogy neki is állok majd, remélem sikerülni fog! Nagy-nagy köszönet érte!!!

kirszti írta...

Óóó de jó albumot raktál össze! Szeretnék én is bekerülni!! :D Remélem, még májusban sikerül is :) A mintáért örök hálám, már látom, mennyire fogom élvezni a fűzését! :)

Névtelen írta...

Thanks a lot for your marvelous gift !! It's a very beautiful pattern !

Véro

Edit írta...

Húúúúú, Orsi!!!! Köszi a mintát!!!!!! Szuper lett!!!!!!!!

Unknown írta...

Nagyszerű ajándék egy nagyszerű embertől! Köszönjük!

Zsófi írta...

Szia Orsi :-)))
Nagyon szépen köszönöm a mintát Neked is és Mayának is!

Roberta írta...

Kedves Orsi! Köszönöm szépen ezt a csodás mintát, igazán önzetlen és nagylelkű vagy!!!! Puszi:-)))

Enikő írta...

Nagyon kedves vagy Orsi! Gyönyörű a virágod , s bár én már több hónapja nem gyöngyöztem, ezt el fogom készíteni!!! Köszönöm!:)

Ary írta...

Köszönjük szépen a mintát Orsi!! Én is régóta szemezek ezekkel a gyönyörű virágokkal :)

Schnappy írta...

Gyönyörű ez a virág, köszönöm a mintáját! Utólag is Kellemes Ünnepeket kívánok Neked!:)

Ibcsi írta...

Hááát, szija Te Drága!!! Örülök, hogy itthon vagy /bár már tudom, jó ideje.../ és remélem, nagyon jóóó élményeid voltak Londonban.... :)))
/ Kriszta majd elmeséli.../ Éshát hűen önmagadhoz, máris +lepivel kedveskedsz mindenkinek... Még lehet, én is kedvet kapok a fűzéshez újra... Az albumod valami szuper!!! A legszebb benne naná... hogy Maya ibolya/hó/virágja:)DDDDD És mi az, hogy alkotói válság????? Hát akkor mit csinálsz, ha nem vagy benne??? Tudom, tudom... dehát ez is LENYŰGÖZŐ!!!!
Puszillak és ölellek nagyon soxor!!!!:))DDDD

Gyöngy-szirom írta...

Gyönyörű minden színben. Köszönöm a mintát. Tökéletes és rendkívül szemléletes, mint mindig:-)

ekszerlada írta...

Úr Isten drága Csillag,hogy Te milyen kedves vagy:)))
Juuj de szép,meg is fogom csinálni:))Annyira imádom a virág formákat,nagy kedvencem a flower power is,de ez is az lesz,mert annyira gyönyörűűűűű:))Köszi szépen és köszi,hogy ilyen jó szívű vagy:)))

Chelsea írta...

Many,many Thanks,..It's so beautiful!!!

MICA írta...

Orsi!
Fantasztikus vagy!!::))
Ezer köszönet a mintáért, nagyon érthető. Most már nekem is kell egy saját készítésű!:)

Unknown írta...

Igen, egyetértek, nagyszerű ajándék egy nagyszerű embertől! Már nagyon régóta (a stafétajátékod óta!)áhítozom utána!! Bár már egy ideje nem nagyon fűzök, most ezzel a mintával lendítettél egyet rajtam, ezt is nagyon köszönöm meg a mintát is, most már biztos előveszem a gyöngyöket!!:)

Unknown írta...

Kevés az ilyen ember mint Te! Megfűztem anyukámnak anyáknapjára.Még sokat kell gyakorolnom,de jó lett! :)
Nagyon köszönöm!!!!!
Annamari

Comette írta...

Un énooooorme merci pour le shéma de cette magnifique fleur ! :-)
Bravo pour ton partage et ton talent !

Pelantura írta...

Muchísimas gracias por compartir tan precioso esquema!!!
Saludos, Anabel.

Gál Izabella Anna írta...

Nagyon tetszik köszönöm.

Biboly írta...

Csodálatos ez a medál, köszi a mintát!

picicica írta...

Csodálatos, és köszönöm a nagyszerű mintát!

Rita írta...

Szia Orsi! Szuper a minta! Köszönöm, hogy az én alkotásaim is bekerültek az albumba! Már elkészült a harmadik is és már tervben van a következő!
Rita

maggly írta...

Thanks you, very very very much, i love it !!!!

Cimbilimbi írta...

Kedves Orsi, csodálatos a hóvirágod, a minta érthető, világos, gyönyörűen kivitelezett. Nagy-nagy köszönet érte!

norono írta...

Orsi igazán köszönöm, hogy hajlandó voltál munkát , időt és energiát fektetni ebbe a csodás mintába és csak azért, hogy megoszd velünk. Nem eladni akarod, hanem átadni. Nagyon köszönöm! Igazán boldoggá tettél vele jópárunkat! Hatalmas köszönet érte!
Ja és a minta leírás tökéletes!!!:-)))

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Köszönöm én is, nagyon nagyon tetszik!

Névtelen írta...

Thanks you very much!!

Beautifull!!

Daniela

Orsi írta...

Nagyon-nagyon szívesen! :)))
You're welcome!

Unknown írta...

Kedves Orsi!
Nagyon köszi ezt a csodás mintát és a szuper fotós leírást hozzá! Azt hiszem neki is állok!
Üdv, PAnita

Orsi írta...

Kedves PAnita!
Nagyon szívesen, örülök hogy tetszik! :)

Montse írta...

thank you very much for the scheme is a precious flower.Greetings

Orsi írta...

You're very welcome!

Hobbi-Tünde írta...

Nagyon köszönöm ezt a csodaszép mintát!!

Orsi írta...

Nagyon-nagyon szívesen! :)

Névtelen írta...

Many thanks to you for the pattern i love this very much! Thank you

Mimmo-gyöngy írta...

Drága Orsi:D!
Nagyon szépen köszönöm a mintát.Sikerült elkészítenem, rögtön kettőt is;)
Ajándék lesz az óvónéniknek...remélem örülni fognak neki;)
Nagyon szeretem a munkáidat!
Kriszta

Orsi írta...

Kedves Kriszta!
Nagyon szívesen és köszönöm a kedves szavakat! Megnéztem, csodásak lettek, remélem örültek nekik az óvónénik! :)

Concha írta...

köszönöm

Creations Laure írta...

C'est une fleur magnifique, merci Orsinka, bravo!!

Orsi írta...

You're welcome! :)
Thank you for the kind words!

Perl - Eni írta...

Köszönöm a mintát!
Nagyon szép ez a virág!

Orsi írta...

Szívesen, és én köszönöm, hogy megfűzted! Itt is írom, hogy csodaszép lett!

Elivke írta...

Kedves Orsi! KÖSZÖNÖM ezt a csodálatos mintát, elkészítettem és meseszép lett!!!

Unknown írta...

Nagyon koszonom a mintat! Mar olyan reg vagytam ra, h. megfuzhessem de nem jott ossze egyszer sem!:( Most a te minatddal remelem osszehjon! KOSZONOM!:)

Névtelen írta...

Thank you for this beautiful pattern! That is so generous of you!!!! Best Wishes from the USA!

Névtelen írta...

Thank you for the scheme! have a nice day!
Virginie.

Orsi írta...

You're welcome!!

mariawolf írta...

Kedves Orsi!
Sokáig csak nézegettem ezt a csodaszép mintát, aztán rászántam magam, és megfűztem. Hálásan köszönöm, hogy lehetővé tetted!
Mónika

Orsi írta...

Örülök, hogy megfűzted, nagyon szívesen!

Névtelen írta...

Bonjour Orsina
Je m'appelle Mercedes et je débute dans les perles. J'aimerai savoir si tu peux m'envoyer le schéma de cette fleur magnifique à m_leeloo@hotmail.fr. J'en parlerai par la suite sur mon blog http://lecollierdelisa.canalblog.com/
Merci d'avance pour ton travail qui fait tout simplement rêver une débutante comme moi
Bisous

Orsi írta...

Dear Mercedes!
The pattern is here, but I sent you an e-mail as well.

Névtelen írta...

Dear Orsi,
I don't speak Hungarian but I just wanted to tell you THANK YOU SO MUCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
I didn't understood that if I click on the picture I will see the pattern I'm so stupid ;) Thank you thank you thank you Orsi. Have a wonderfull day just as you made my day ;)

Orsi írta...

You're welcome! :)
Have a nice day and happy beading! :))

Ingrid írta...

Thank you so much, you're so talented
All the best
Ingrid

erika0601 írta...

Kedves Orsi! Én idáig csak olvasgattam, de eljött az ideje, hogy megköszönömjem azt a sok-sok energiát, amig a minták leírásába fektettél. A Big Melone bogyódat már többször megfűztem, a kolléganőm most is boldogan viseli a nyakláncot, amit neki csináltam a bogyókból. Mégegyszer köszi, nagyon szép évet kívánok

Orsi írta...

You're welcome Ingrid!

Nagyon szívesen Erika! Örülök, hogy örömet okozhattam! :)

Unknown írta...

you can see my version of your hovirag here:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3062945665836&set=a.2288343661270.124788.1629307216&type=3&theater

Orsi írta...

Sorry, but I can't see there. :(
Could you send me a picture? I'm very curious! :)(orsinka@gmail.com)

Rita írta...

Thank you for the schema, it is very beautiful.
Great
Rita

Carrie írta...

This is so beautiful! Thank you!
I don't know if you realise but it has been posted on this Russian site - http://vika-zlotnik.ucoz.net/blog/2012-04-16-254

My Russian isn't good so maybe they credit you...

Szelini írta...

Köszönöm szépen a szuper mintát, nagyon jó volt fűzni:)

Orsi írta...

Thank you very much Carrie!
I didn't know that site, thank you for your comment!

Én köszönöm Szandra! Gyönyörű ékszert készítettél!

Katyi írta...

De jó, hogy idetaláltam!!!
Kedves Orsi!
Nagyon szépeket alkotsz! Én még kezdő vagyok a peyote technikában, de nagyon izgat, és nagyon szeretem csinálni! Csodásak az ékszereid! Igyekszem tanulni tőled!
Üdvözlettel Katyi

Orsi írta...

Kedves Katyi!
Köszönöm kedves szavaidat, örülök, ha tudok segíteni. További jó fűzést kívánok, biztosan csodákat fogsz majd alkotni ezzel a technikával! :)
Üdvözlettel:
Orsi

Cherie írta...

Absolutely beautiful

mariawolf írta...

Kedves Orsi! Ismét megfűztem a csodaszép mintádat, ismét két változatban... köszönöm!
A másik ok, amiért írok: alakult egy kis csoport (4 fő), akik tanulgatnak tőlem gyöngyöt fűzni. Még nagyon kezdők vagyunk, a peyote technikát se tanultuk még, de már most szeretnék előre tervezni és szeretném megkérdezni tőled, taníthatom-e a mintádat nekik? Válaszodat köszönöm! Mónika

Orsi írta...

Kedves Mónika!
Köszönöm, hogy megfűzted a mintámat,nagyon szép lett, megnéztem, ügyes vagy! :)
A tanfolyammal kapcsolatban, nem világos, hogy ez a tanfolyam ingyenes, vagy fizetős? Ugyanis ez egy ingyenes, jó alapos minta (sok-sok napot dolgoztam rajta :)), úgy gondolom, hogy ez alapján talán nem olyan nehéz elkészíteni, így amennyiben egy nem fizetős, úgymond gyöngyklub-szerű barátias találkozón kerülne megfűzésre, annak semmi akadálya, örülök is neki.
Viszont azt nem szeretném, hogy anyagi haszonszerzés céljából legyen felhasználva az ingyenes mintám.
Megértésedet köszönöm.

mariawolf írta...

Kedves Orsi!
Köszönöm a válaszodat és teljesen egyetértek veled.
Mónika

Kátya írta...

Kedves Orsi!
Nagyon szépek az alkotásaid, gyönyörködöm bennük!!
Ez a hóvirágod meg különösen tetszik.
Láttam feltöltötted a mintát, de sajnos valamiért a böngészőm nem találja. Fel tudnád még egyszer tölteni?
Nagyon szépen megköszönném!
Üdv: Kata